Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
Noga Gracjana

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie

Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Wysyłamy w: Realizacja 3-5 dni roboczych
Wydawnictwo: Poltext

cena:46,41zł
cena detaliczna: 49,90zł
Kupuję
DODAJ DO KOSZYKA

ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także skuteczne jej wdrożenie. Implementacji strategii towarzyszy duży stopień złożoności, co powoduje, że przedsięwzięcia mające na celu realizację długofalowych celów często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Publikacje o strategii dostępne na rynku wydawniczym nie ułatwiają menedżerom zadania, gdyż najczęściej są one poświęcone cząstkowemu, teoretycznemu lub praktycznemu, opisowi wybranych zagadnień wdrażania strategii. Tę lukę stara się wypełnić niniejsza monografia, która proponuje kompleksowe podejście do złożonego problemu wdrażania strategii. Autorka publikacji prezentuje nie tylko dotychczasowy dorobek teoretyczno-metodyczny w zakresie wdrażania strategii, ale także własny ogląd i ocenę tej problematyki, włącznie z modelem implementacji strategii zarządzania. Książka zawiera konkretne metody, które mogą być przydatne w procesie wdrażania strategii w firmach. Przedstawia także koncepcję doboru metod implementacji strategii przy uwzględnieniu warunków otoczenia i innych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji. Monografia może stanowić cenny przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swojej aktywności zawodowej podejmują trud wdrażania strategii. Skorzystają z niej także studenci kierunków biznesowych.

Detale techniczne

Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Ilość stron: 176 | Wydawnictwo: Poltext | Rok wydania: 2021 | Wymiary: 16.5x23.5cm | EAN: 9788381752114

Bestsellery: