Ocenianie w szkole na cenzurowanym

Ocenianie w szkole na cenzurowanym

Oprawa: twarda | Wysyłamy w: Realizacja 3-5 dni roboczych
Wydawnictwo: UMCS

cena:44,10zł
Kupuję
DODAJ DO KOSZYKA

Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd.
ze Wstępu

Detale techniczne

Oprawa: twarda | Ilość stron: 372 | Wydawnictwo: UMCS | Rok wydania: 2020 | Wymiary: 17.0x24.0cm | EAN: 9788322793060

Bestsellery: